onsdag den 23. februar 2011

Scania lastbil som havepynt?

Scania lastbil med trailer i bauhaus havecenter-bredformat MASCUS
Er du lige så træt af havenisser som jeg er? Ja, så findes der altså den ultimative trucker-havepynt, i form af en Scania lastbil i masiv cement. Se billederne af en Scania lastbil med trailer jeg fandt til salg i Bauhaus havecenter. Jeg ledte forgæves efter flere af slagsen i havecenteret, men kunne kun finde den ene.
Scania logoet er skrabet ind i fronten på lastbilen, og selv kølergrillen og indsugningsskjoldene er helt perfekt lavet, så man er ikke i tvivl om at det er en Scania. Jeg ved dog ikke hvilken Scania model det er, men enten 0-serien (Scania P380, P420, R420, R480, R500), 3-serien (Scania P93, R143), 4-serien (Scania P114, R114, R124, R144 eller R164). Selve traileren eller ladet er lavet som en blomsterkasser. Jeg synes det er helt perfekt, og ville passe ind i enhver langturschaufførs haveopsats. Hvis du finder lignende alternative lastbil figurer så send mig endelig et link eller et billeder. Kunne være sjovt at smale lidt forskelligt her på siden. Men for nu må I nyde dette ene pragt eksemplar af en lastbil.
Scania lastbil med trailer i bauhaus havecenter-højformat MASCUS

1 kommentar:

  1. Hej

    Købte du den så?? Hvilken Bauhaus var det i?

    Mvh
    Kenneth Sørensen

    SvarSlet