søndag den 31. januar 2010

Transportservice med stil


En bekendt gjorde mig opmærksom på dette billede er lånt af Thorup Maskinhandels hjemmeside. Maskinhandelen handler med både brugte og nye traktorer, lastbiler, gummigeder, læssemaskiner og rendegravere. Men udover salg af maskinerne tilbyder de også diverse service som snerydning, udlejning og transport af maskiner og materiel. Og det er netop deres transport service jeg gerne vil kommentere på.

Billedet bruger de til at markedsføre deres transportservice og viser en meget ”gejlet” lastbil med blokvogn. Lastbilen er malet meget detaljeret med flammer, ansigter, frugter, blomster og fugle, med overskriften ”sweet candy”. Om man kan lide detaljerne er en smagssag, jeg havde helst set noget andet, men de skal have point for detaljerne.

På blokvognen er der en meget imponerende Volvo gummiged, eller Volvo læssemaskine som den korrekte betegnelse er (selvom gummiged lyder meget federe efter min mening). Hvad jeg vil frem til er næste gang jeg mangler en transportservice vil jeg helt sikkert have Thorup i overvejelserne, udelukkende på grund af deres gode stil.

Mangler du en brugt læssemaskine, blokvogn eller chassisførerhus så kan jeg anbefale Mascus.dk hvor du med sikkerhed kan finde din nye brugte maskine, trailer eller lastbil, dog er det sjældent at så fede lastbiler som den hos Thorup Maskinhandel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar